donderdag 15 oktober 2015

Dingen die je binnen 5 jaar gedaan gedaan moet hebben!

Bucketlist

Meestal vergeet je hem weer, maar nú niet meer!
Voor je dood gaat zijn er heel wat jaren verstreken. Maar wat als je nu een bucketlist maakt voor over 5 jaar?
Dit is Bae's bucketlist:

1. Zingen
Ooit wil ik gaan zingen in het openbaar, het liefst met een eigen liedje

2. Naar het strand met vriendinnen.
BadGirl, dit moeten wij echt een keer doen xx

3. Met vrienden naar een pretpark gaan
Omdat het kan!

4. Een boek geschreven hebben
Van kleins af aan was ik verhaaltjes aan het schrijven, nu wil ik een boek uitgeven!

5. Weten wat ik later wil gaan worden
Ik denk aan:
- Psycholoog, ik wil mensen helpen
- Blogster, dit ben ik al zo lang
- Douanier, omdat het zo vet is! Drugs opsporen enzo
- Bloemist, een kinderdroom!
Laat in de comments achter wat jij wilt worden

Heb jij ooit een bucket list gemaakt?
Probeer het eens!

~Bae

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!